Автоматизація бізнесу

Успішні рішення для бізнесу

  • Хронічно не вистачає часу на розгляд усіх справ?
  • Доручені завдання часто “губляться” підлеглими?
  • Процес узгодження рахунку довгий та виснажливий?
  • Робота з клієнтами проводиться хаотично?
  • Якщо ці питання потребують вирішення, маю гарну новину – Ви потрапили за адресою!

    Я допоможу Вам здійснити перехід з трудомістких ручних операцій на використання сучасних інформаційних технологій в оперативній роботі.

    Впровадження сучасних технологій там, де раніше вони взагалі не застосовувалися дасть Вам можливість більше заробляти, менше тратити і ефективніше розвиватися.

    Переваги автоматизації

    Ефективне використання робочого часу

    Z

    Облік і контроль завдань та робочих процесів

    Покращення якості обслуговування клієнтів

    Що я роблю

    Налаштовую та впроваджую сервіси автоматизації бізнесу

    Автоматизація може стосуватися абсолютно різних процесів в бізнесі. Вона може виражатися як у створенні наочної таблиці Excel для покращення зручності роботи, так і у впровадженні окремих сервісів, які значно підвищують ефективність роботи великої компанії.

    Я маю досвід успішного впровадження великої кількості різноманітних систем і сервісів, тому знаю що порекомендувати для Вашого бізнесу і як найкраще його оптимізувати з використанням сучасних технологій.

    Здійснюю налаштування та впровадження сервісів для бізнесу: Бітрікс24, Wunderlist, Trello, G Suite, Google Docs, Google Keep та інших.

    Навчаю працівників

    Яким би функціональним і ефективним не був новий сервіс автоматизації, як і будь-що нове, він потребує навчання та демонстрації прикладів застосування.

    Проводжу індивідуальне та групове навчання. В залежності від потреб, це може як особиста зустріч, так і дистанційне навчання.

    Розробляю наочні інстукції по використанню впроваджених сервісів.

    Легко знаходжу спільну мову з різними аудиторіями, проводжу практичні демонстрації. Покажу та розкрию усі моменти необхідні для повноцінної роботи з впровадженими сервісами.

    Надаю технічну підтримку

    Після здачі проекту Ви не залишитесь сам на сам із новою системою роботи.

    Надаю технічну підтримку та гарантовану допомогу і консультації з усіх питань, пов’язаних з роботою впровадженого проекту .

    Технічна підтримка здійснюється по електронній пошті. Протягом одного дня Ви отримуватимите відповіді на запитання, що виникатимуть.

    Як усе буде

    Вивчення потреб бізнесу

    На початку ми проведемо аналіз діяльності Вашого бізнесу, встановимо слабкі місця, узгодимо які процеси потребують автоматизації.

    Обов’язково визначимо цілі, які необхідно досягнути в процесі автоматизації і критерії їх досягнення.

    Універсального рецепту тут немає, лише індивідуальний розгляд кожного окремого випадку.

    Результатом цього етапу стануть документи, що міститимуть опис систематизації поточної діяльності з урахуванням можливого масштабування і розвитку бізнесу.

    Підбір методів автоматизації

    В залежності від визначених потреб підберемо ті методи і сервіси автоматизації, що найкраще підходять у Вашому випадку.

    Це можуть бути як прості, швидкі та безкоштовні варіанти на основі Google Docs, Wunderlist, Trello, так і комплексне рішення з використанням сервісу Bitrix24 та впровадженням власної системи взаємовідносин з клієнтами (CRM).

    Bitrix24 - комплексний сервіс автоматизації бізнесу, що містить понад 12 інструментів, включно з системою роботи з клієнтами (CRM).

    Google Docs - сервіс для колективної роботи з документами в інтернеті.

    Trello, Wunderlist - робота над завданнями та проектами в команді.

    В залежності від Ваших потреб можливий розгляд і інших сервісів.

    Підготовка та налаштування сервісу автоматизації

    У якнайкоротші терміни налаштую обраний сервіс у відповідності до поставлених цілей та його функціональних можливостей.

    У разі потреби забезпечу відповідальним працівникам можливість самостійної зміни налаштувань в подальшому.

    Налаштую CRM та автоматичні бізнес-процеси в Бітрікс24.

    Додатково проведу тестування і пробний запуск усіх автоматизованих процесів, таким чином Ви отримаєте надійний та перевірений інструмент.

    Впровадження та навчання користувачів

    Один з головних по важливості етапів, адже від того як приживеться система буде залежати кінцевий результат впровадження.

    Ми крок за кроком пройдемось по усім пунктам налаштованого сервісу. Організуємо демонстрацію впроваджених інструментів з розглядом прикладів їх використання. Проведемо навчання працівників та адміністраторів роботі в новій системі.

    В результаті навчання Ваші співробітники будуть користуватися новою системою коректно і без помилок, що власне і є головним результатом впровадження.

    Зворотній зв’язок

    Забезпечу зворотній зв’язок та технічну підтримку у термін від 7 днів до 1 місяця, в залежності від складності проекту.

    Готові збільшити швидкість свого бізнесу?

    ТАРИФНІ ПЛАНИ

    ЗАВДАННЯ ТА ПРОЕКТИ

    ВІД

    ₴999

    Простий тариф для тих, хто хоче автоматизувати одиничні завдання
    (на базі Google Docs, Trello, Wunderlist).

    • Аналіз діяльності
    • Шаблон процесу автоматизації завдання
    • Реєстрація та налаштування сервісів
    • Навчання роботі
    • Інструкція з використання
    • 7 днів технічної підтримки

    КОМПЛЕКСНИЙ

    ВІД

    ₴4999

    Ідеально підходить для комплексної автоматизації малого бізнесу
    (на базі Bitrix24).

    • Аналіз діяльності компанії
    • Встановлення та налаштування Bitrix24
    • Підключення профілів з інших сервісів (Viber, Facebook, Instagram).
    • Навчання працівників
    • Інстукції з використання
    • 30 днів технічної підтримки

    ПОГЛИБЛЕНИЙ

    ВІД

    ₴6999

    Максимальна автоматизація робочих процесів в компанії
    (на базі Bitrix24).

    • Аналіз діяльності компанії
    • Встановлення та налаштування Bitrix24
    • Підключення профілів з інших сервісів (Viber, Facebook, Instagram).
    • Автоматичні бізнес-процеси
    • Налаштування CRM
    • Навчання працівників
    • Інстукції з використання
    • 30 днів технічної підтримки

    Якщо Вам не підходять стандартні тарифні плани, ми розглянемо індивідуальну заявку під Ваші потреби.

    Ви можете дізнатися більше про наші Умови користування та Політику конфіденційності.

    Задайте питання

    Через Фейсбук месенджер:

    Фейсбук месенджер

    Через форму зворотнього зв’язку:

    Як можна з Вами зв'язатися?

    Введіть контактну інформацію і оплатіть вартість послуг за реквізитами вказаними на сторінці, що відкриється. Після цього, я зв'яжуся з Вами, щоб уточнити деталі заявки.

    Також Ви можете приєднатись до нашого списку розсилки, щоб отримувати останні новини та оновлення.

    You have Successfully Subscribed!